Waluta: $ £
Wysyłka, wymiana i zwroty
a) Zamówienia realizowane są w ISS pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Każda nadana przez nas przesyłka posiada własny, unikatowy numer nadany przez firmę przewozową (pocztę lub kuriera, w zależności od wyboru dokonanego przez Zamawiającego). Przesyłki z zamówieniami potwierdzonymi (dotyczy płatności przy odbiorze) lub opłaconymi (dotyczy płatności z góry) do godziny 12-tej nadajemy często jeszcze tego samego dnia (najpóźniej następnego dnia roboczego). Zamówienia złożone po godzinie 12-tej są realizowane w następnym dniu roboczym. Wyjątkiem są zamówienia na produkty sprowadzane na życzenie Klienta - oznaczone terminem, w którym nastąpi wysyłka (np. 4-8 dni roboczych).

Wysyłka zamówionego towaru potwierdzana jest osobnym e-mailem. Jeśli w ciągu deklarowanego czasu dostawy (czytaj więcej) zamówiona przesyłka nie dotrze na adres podany w zamówieniu, prosimy o kontakt z przewoźnikiem, a następnie z nami, jeżeli nie przyniesie to efektu.

Każda nadana przez ISS przesyłka jest rejestrowana i dysponujemy dowodem nadania każdej z nich.

W przypadku nieodebrania przesyłki nadanej dla Klienta, Zamawiający jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej nadania (zgodnie z wybranym kosztem dostawy) oraz kosztów zwrotu przesyłki przez przewoźnika do nadawcy (powrót paczki liczony jest w wysokości aktualnego kosztu nadania przesyłki płatnej z góry).

b) Zgodnie z prawem, zapewniamy konsumentom możliwość zwrotu lub wymiany towaru. Warunkiem jest pisemne poinformowanie nas o chęci zwrotu bądź wymiany (najlepiej e-mailem, ewentualnie listownie bądź faksem) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, a następnie bezzwłoczne odesłanie towaru w stanie nienaruszonym (wraz z metkami dołączonymi do towaru oraz paragonem) na nasz adres (więcej) rejestrowaną przesyłką pocztową: poleconą lub paczką. Wysyłka towaru listem zwykłym nie jest bezpieczna i stanowczo ją odradzamy. Prosimy umieścić numer zamówienia w lewym górnym rogu koperty/paczki.

W przypadku chęci zwrotu produktu prosimy o dołączenie do wspomnianej informacji e-mailowej danych konta bankowego do wpłaty, zaś w przypadku chęci wymiany prosimy o informację na jaki produkt mamy dokonać zamiany (potrzebny będzie kod towaru w ISS oraz rozmiar w przypadku odzieży). Towar oraz rozmiar, na który ma zostać dokonana wymiana musi być w danym momencie dostępny w ofercie ISS. Otrzymaną wiadomość potwierdzimy e-mailem zwrotnym.

c) Zwrotu zapłaty dokonujemy niezwłocznie (maksymalnie do 7 dni, z reguły trwa to jednak do 2 dni roboczych) po otrzymaniu przesyłki na wskazany rachunek bankowy.

Zwrotu kosztów przesyłki towaru do nas dokonujemy w oparciu o aktualny cennik Poczty Polskiej dotyczący priorytetowych przesyłek poleconych lub paczek pocztowych, bez usług dodatkowych (np. potwierdzenie odbioru itp.). W przypadku odesłania towaru w inny sposób, w szczególności firmami kurierskimi lub innymi usługami transportowymi, zwracamy cenę odesłania produktu wyliczoną na podstawie wagi według cennika Poczty Polskiej.

Prawo zwrotu nie dotyczy transakcji zakupu zawieranych przez firmy i organizacje jak również zamówień hurtowych czy realizowanych na specjalne zlecenie. Zwrotom nie podlegają ponadto produkty spersonalizowane (np. koszulki z nadrukiem na życzenie Klienta) oraz rozpakowane z folii wydawnictwa audiowizualne (DVD).

W razie wątpliwości w jaki sposób zapakować/odesłać towar zwracany do ISS - prosimy o kontakt przed nadaniem, chętnie pomożemy. Sugerujemy wykorzystanie tego samego opakowania, którego użyliśmy do wysyłki.

d) Wymiana towaru następuje niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Jeśli wymiana następuje na życzenie klienta (np. zamówiony został niewłaściwy rozmiar odzieży), koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W e-mailu informującym o chęci wymiany prosimy napisać jaka będzie preferowana forma płatności za przesyłkę zwrotną (przelew z góry czy płatność przy odbiorze). Jeśli natomiast wymiana następuje na skutek naszej pomyłki (wysłany niewłaściwy towar itp.) przesyłka jest nadawana na nasz koszt (w takiej sytuacji zwracamy także koszt odesłania towaru do nas, na zasadach opisanych powyżej).

Ważne: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Wszelkich rozliczeń dokonujemy bezgotówkowo i żadna przesyłka pobraniowa nie zostanie przyjęta. W tym miejscu chcemy ponadto ponownie przestrzec przed wysyłaniem jakiegokolwiek towaru przesyłką zwykłą. Prosimy o korzystanie z przesyłek rejestrowanych (poleconych lub paczek), dzięki którym nadawca dysponuje dowodem nadania przesyłki i w razie potrzeby możliwością reklamowania opłaconej usługi pocztowej.

e) Wiemy, że zwroty i wymiany nie należą do sytuacji przyjemnych dla klienta, jednakże przy zakupach przez Internet są sprawą naturalną. Z naszej strony staramy się, aby ta kwestia była dokładnie opisana i zrozumiała, a ewentualne wątpliwości chętnie i szybko wyjaśnimy, gdyż doskonale rozumiemy niepewność zamawiającego związaną z zakupem na odległość (brak możliwości przymierzenia czy dotknięcia zamawianego towaru).

Zwroty oraz wymiany zawsze staramy się przeprowadzić szybko i sprawnie, nie zawsze jednak wszystko zależy od nas - nie mamy bowiem wpływu na pracę firm doręczających przesyłki. W tym względzie prosimy zatem o wyrozumiałość. Zaś uwzględnienie powyższych informacji technicznych, pomoże pomyślnie sfinalizować transakcję. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kontakt
Klienci indywidualni
iss(at)iss-sport.net
Produkcja gadżetów
biuro@iss-sport.net
infolinia ogólna
505 777 202
marketing/produkcja
570 256 654